Tíz év – Manaevő féreg

Hihetetlen, de a sárga féreg a hónapban lesz 10 éves.

manaevo_feregA férgek háborúja igazán ízes táptalaja volt minden csúszómászó kis kukacnak, azonban a legnagyobb karriert a Manaevő féreg futotta be közülük (pedig még egy végtelen kombó is kiegészült ezzel a szettel). Emlékszem, hogy még a megjelenése után csak igazán kevesen pörögtek rá, de néhány verseny elég volt, hogy minden egyes olyan sideban helyet kapjon, ahol volt Fairlight. Sőt, annyira jól működött a papíros, olyan jó anti-erőforrás lap volt, hogy alapból is egész sok helyen játszottunk vele. Baromi nehéz volt igazán jól megoldani, nagyon zavaró dög volt sokszor.

Két kedvenc Manaevő féreg leszedésemet szeretném elmesélni nektek, az egyiket Steiner Dániel követte el Baross Ferenc ellen. Dani az első körben passzolt, Feri egy manából kirakott egy Manaevő férget, amit Dani snap callolt egy Az erős erejével. Jön Dani köre, 3 manából nyom egy Thu’zad utazást, erre Feri kitekeri a férget, hogy ő elkérné az erőforrást. Dani kérdése: „miért, az mit tud?”

A másik ilyet Szati követte el ellenem, szintén egy Thu’zad utazással, az egész asztalon mindössze egy Manaevő féreg volt az őrposztban, amibe beletolt a fenti lapot. Nem értettem a cselt, utólag kiderült, hogy nem is volt.

A papíros felett jócskán eljárt az idő, és ha megnézitek manapság már nem is játszunk igazán sok olyan erőforrással, amibe olyan nagyon durva lenne beletolni a férget, persze egy Szövetséget nagyon finom lehet megenni. El tudnátok képzelni, hogy ha felújítanánk akkor ismét lenne szerepe egy ilyen funkciójú lapnak a versenyasztalokon?

Dév bácsi

ps: nem tudom hányszor próbáltuk felkönyörögni már A gyík lesújtot 1 nekronért a tesztlistára, eddig sajnos nem sikerült. De ami késik nem múlik!

Reklámok

8 thoughts on “Tíz év – Manaevő féreg

  1. Keltető(-s kaller)be próbálgattam egy ideig, az volt a logikám hogy a keltető ellen lehet(ne) besideolni erőforrást hogy túllépjen a drágításon az ellenfél, így azok ellen jó lehet . Ha jól csalódom a Sötét mágiára is működök 🙂

    utóbb kiderült hogy nem éri meg az 1 manát, legalábbis a pörgősebb verzióban nem. inkább kirakok egy inkvizíció küldöttét vagy egy legfelsőbb papot 🙂

  2. Rosszul csalódsz, rtfc.

    Az egyik kedvenc lényem valaha, hiába adtam el kb az összes lapom, három kukac maradt 🙂

  3. Engem a Kelet-magyarorszagi talàlkozón szopatott meg egy manaevő féreg. Nem ismertem a lapot és amikor Zsolt atya a gyűjtőből kitekerte a semmibe, a Drioszomra nem én húzhattam a két lapot, hanem ő. Nem volt őszinte a mosolyom. Ki is kaptam.

  4. “Nem értettem a cselt, utólag kiderült, hogy nem is volt.” xD

    amúgy jó lap volt, nekem még 1.5 éve amikor kezdtem befért sideba (aztán lehet mert nem volt még jobb, de szerettem)

    Viszont egy új/szebb képet kaphatna (legalábbis nekem nem tetszik) ha visszajön

  5. Különösen idegesítő volt, a legjobb ellenszere önmaga volt derék 1 évig, amikor is szerencsére kiadásra került Zilak-din bácsi O:)
    Emléxem, a @ miatt tettem be Misztikussal 3 Eltörlést az erőforrás kontrollomba 2008 körül 🙂
    – Gyík lesújt (új) +1 –

  6. Jöhet az újítás! Én most Nemzetin az egylapos versenyen korlátozásos gyűjtőgenbe belepréseltem,de mindig side-ba került,nem igazán lehetett jól elsütni,egy lapot tudtam vele egyszer elkérni. A férget magát azért szeretjük 🙂

  7. Gyűjtőgen sideba még mindíg befér ha kapunk egy újat ami sötét mágiát is vissz akkor fogjuk megint látni

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

