Gif-rovat (25. rész)

Egy hosszabb szünet után újra itt a gifrovat, melyben különböző HKK-s szituációkat mutatunk be szórakoztató animációk segítségével.

mindenki: bocsi, ezen a Jagumiron nem volt korábban egy ősmágia?
Behó:

holazosmagia

Amikor először látod az Argum City trailert…

shocked.gif

Amikor meglátod, hogy van egy 12 másodperccel hosszabb  trailer is…

argum2.gif

…és fogalmad sincs, hogy a két videó között mi a 12 mp eltérés…

argum3.gif

Álomfogó playerek országos találkozója:

afk

én: amúgy profi HKK-s vagyok
minden nő:

tinder.gif

Folyt. köv! 🙂

Dév bácsi

31 thoughts on “Gif-rovat (25. rész)

  1. Az Argum Citys mindent visz xDD Konkrétan meg kellett néznem, hogy mi maradt ki, és mindig 1-2 másodpercek (nagyon értelmes), legalább nyomtam a teljes verzióra is egy dislikeot (amin így már lassan 2x annyi van, mint like 😀 )

  2. Jó arc vagy, Domi, köszi, hogy nyomkodod a dislike-okat a 2000+ munkaórával összerakott videónkra, sokat segít! Dave poénján röhögtem, az tényleg jó volt, te viszont most kaptál tőlem egy dislike-ot.

    Egyébként ha már felmerült a kérdés (a viccet félretéve) miért van két verzió a videóból, az eredetileg elkészült volt a 42 mp-es, de a google play reklámoknál 30 mp-es lmit van, ezért kellett egy vágott verzió is. Nyilván a vágás úgy történt, hogy lehetőleg semmilyen lényegi rész ne vesszen el.

  3. ” 2000+ munkaórával összerakott videónkra”
    Ez komoly? Valakik azon a videón több, mint nettó 83 napot dolgoztak? :O

  4. @tihormiklos

    Ha csinálsz bármit (videó, blog, cikkek, stb), akkor mindig lesz akinek ez nem tetszik. Ezen szerintem kár “megsértődni”.
    Koncentrálni azokra kell, akiknek tetszik. Úgyis ők lesznek a célcsoport.

    @Kyb
    Animáció, nem egy gyors műfaj. Kicsit soknak tűnik, de ez elsősorban az animátor gyorsaságától függ.

  5. Természetes, hogy nem tetszhet minden mindenkinek, de azért az nyilván rosszul esik, ha egy veterán játékosunk azzal kérkedik, hogy dislike-olta a videóinkat.

    Egy CGI animáció elkészítésének munkaigényével egyébként tényleg nagyon kevesen vannak tisztában. Ha rákerestek, a komoly CGI alapú egészestés animációs filmeknél előfordul, hogy 20-30000 dolláros az átlag költsége egy másodpercnek. Amikor mi körbeérdeklődtünk, a magyar (igaz, külföldi tulajdonú) cégektől is jöttek a 2-3000 dolláros másodpercenkénti árajánlatok, mi sajnos még ezt sem engedhetjük meg magunknak. Aki úgy gondolja, ez milyen frankó pénzkereset, csináljon egy ilyen stúdiót. Irdatlan munka van egy ilyennel. Mi találtunk egy stúdiót, akik szerintem jó minőségben, az elvárásainknak megfelelően megcsinálták ezt a filmet olyan áron, amit még ki tudtunk fizetni (de megjegyzem, így sem volt olcsó). Az átlagtroll persze nyilván a legújabb Blizzard trailerekhez és CGI moviekhez fogja hasonlítani és ugyanúgy leszólja, ezen nem tudok segíteni. Abban viszont szeretnék bízni, hogy azok az emberek, akik ismernek minket, sok éve játszanak a játékainkkal, és elhiszik, hogy jó játékokat csinálunk, akkor is támogatnak, és képesek akár egy like-ot is nyomni, ha nem olyan színvonalú demóval rukkolunk elő, mint egy százmillió dolláros játékkiadó.

  6. “Az átlagtroll persze nyilván a legújabb Blizzard trailerekhez és CGI moviekhez fogja hasonlítani és ugyanúgy leszólja, ezen nem tudok segíteni.”

    Nekem a 20 évvel ezelőtti Blizzard game videó szint elég lett volna. Én retro troll vagyok ezek szerint.

    Üdv: Kyb

  7. Ez egy másik gyakori hibás feltevés, hogy ami évekkel ezelőtt iszonyatos pénzbe került, azt manapság már fillérekből össze lehet hozni. Az a (inkább 15, mint 20 éves) WoW intró a mai napig megállja a helyét, annyira kidolgozott volt. Nem tudom, mekkora vagyonba került akkor a gyártása, de a Blizzard már akkor egy nagy cég volt órási büdzsével. Egy ilyen színvonalú videó most is nagyon drága lenne. Mondok másik példát is, Avatár 10 éves film, de sajnos azt a látványvilágot sem fogjuk tudni hozni (mint ahogy ez senki másnak sem jött össze). A számítógépek gyorsabbak, de az irdatlan mennyiségű emberi munka nem kihagyható, a legjobb szakembereket pedig csak a legdrágább cégek tudják megfizetni. Egyébként én is nagyon várom már azt a pillanatot, ahol hozzánk hasonló garázscégek is tudnának ilyen WoW szintű CGI-ket csinálni vagy csináltatni, de sajnos ez a pillanat még nem jött el. Ha majd mégis bekövetkezik, az első dolgunk lesz egy HKK-s filmsorozatot összerakni 🙂

  8. Miklos, én 20 evvel ezelőtti Blizzard videot írtam, nem véletlenül. A diablo 2-re gondoltam, nem a Wow intrót kértem számon.

    Üdv: Kyb

  9. Ha unatkozom, mindig feljövök ide egy kis agyradírozásra.
    Most sem kellett csalódnom, rendesen teleokádtátok az ágytálat, Csőcselék. 🙂

    Csak vigyázzatok, mert meleg van! Hamar bebüdösödik! 😉

    Futu-i

  10. Kőkemény oltások.. Csatlakozok ment a dislike az argum vidire 20 éve is gáz lett volna ha ilyen jelenik meg.

  11. Engem HKK-sként nem érdekel az Argum, se az intrója. Nem is mondanék róla véleményt. Csak azt remélem, hogy az Argum visszahozza a belefektetett pénzt+energiát és nem a HKK-nak kell cipelnie ezt az Argum terheit.

  12. Nemtudom mennyi lóvé lett beletolva az argumba de gyanítom bőven lehetett volna hkk promora is költeni az összeget a belefektetett energiakrol nem beszélve!Igy lehetne megháromszorozni a jatekos állomanyt meg a bevételt Miklos mert amit irtal hogy bizol benne hogy egyszer igy lesz (beho forum) az magatol Soha nem fog megtörtenni. Nem vagyok szakertő meg nem bántásbol de a hkk bol kilehetne szedni 3x ennyi penzt is akár en igy làtom.

  13. Ha azt az üzleti stratégiát követnénk, hogy az első sikeres játéknál leragadunk, és utána soha semmit nem csinálunk, akkor most HKK sem lenne. Természetesen megértem ezt a reakciót, amióta Beholder van, bármilyen új játékba vágunk, a többi játékunk játékosa mindig teljesen ki van akadva, hogy azt az időt és energiát miért nem az ő játékukkal töltjük. Ha már WoW, mi lett volna, ha a Blizzard a Warcraft után nem csinál semmilyen más játékot, se StarCraft, se WoW, se HS, se semmi?
    Játékkiadók vagyunk, nemcsak azért adunk ki újabb játékokat, mert ez a hobbink. Minden vállalkozásnak több lábon kell állnia. Minden egyes új játékkal reméljük, hogy még több ember ismeri meg a korábbi játékainkat is, aki pedig megunta azt, az ezzel fog játszani. Hány ember van, aki játszott TF-fel, HKK-val, Végzetúrral stb és közben kipróbálta a másikat is. A HKK-ban is volt hullámvölgy, ha ott és akkor nincs más termékünk, már nem lenne se Beholder, se HKK.
    Attól pedig nem kell félni, hogy bármiféle energiát vagy pénzt von el a HKK-tól egy másik játékunk, épp ellenkezőleg, a sok játék és az ebből származó sok játékos még több lehetőséget ad. Se a játék tesztelőcsapata, se a tördelő, se a grafikusok, se a nyomda nem tölt kevesebb időt a HKK-val azért, mert foglalkozunk mással is…

  14. Pl. ez a videó egy ember kb egy évnyi szabadidejében született.

    Ha az a 30 másodperc 2000 óra volt valami nagyon el van bva

  15. Pl tök jó lenne, ha a 10 éves lapok nem 3 forintot érnének. Nincs gyüjtöi értéke a lapoknak, kb 5 évente a készlet 95%-át el is lehet égetni, mert se használni se eladni nem lehet. Ellenpélda: MtG, csak nézd meg hogyan változott mondjuk egy Alfás lap értéke az elmúlt 20 évben. És ennek semmi köze ahhoz, hogy 10000szer annyit tudnak rákölteni kiadói részröl. Ahhoz már inkább, hogy egy 10 éves MAGIC lap nem ötvenszer gyengébb, mint egy mai…

  16. A régi (leginkább a 2000 előtti – egyelőre – ill. a kevés példányban forgó) lapoknak van, sokszor komoly gyűjtői értéke, elég csak nézegetni a licitálós FB csoportot.
    Versenypakli-értékük nincs (1-1 ritka kivételtől eltekintve). Ennek pedig az a fő oka, hogy a MtG rotálós játék, a HKK pedig nem. Mindkét módszernek vannak előnyei és hátrányai, rajongói és utálói egyaránt szép számmal.
    (a példányszámok és játékosok száma nyilván csak magyar játék – magyar játék relációban lenne összehasonlítható. Tud esetleg valaki rotációt alkalmazó magyar CCg-ről?)

  17. Ja, arra a maradék 5%-ra licitálnak 4-en. Kemény. Rotációt alkalmazó CCG-t tudok párat. Az hogy magyar nincs (8000 méter magas magyar hegy sincs, mégis vannak magyar hegymászók, magyar tenger sincs, mégis vannak Fa Nándorok) nem jelent semmit. Hogy is mondták egy-két rendszerrel ezelőtt?
    Kicsi, savanyú, de a miénk.
    Hurrá, mennyi magyar narancsot eszel?
    Kajak 10-12kg szutykot dobtam ki az utolsó költözésnél…
    Superman vs. Hulk játékot kéne inkább csinálni, ez a videó kemény lenne hozzá..:)

  18. Hát… Blizzardnak az utolsó valamire való játéka márpedig a WoW. Jött azóta HS, aminek ugyan nagy a rajongótábora, de a legtöbb ember, mint én is, csak egy ideig rákap, aztán hagyja. Nálam ez az idő 1 év volt, másnak 2-3. Starcraft 2 egy fos, nem ismerek nagyon senkit, aki azt mondta volna, hogy: “Húúú de fasza game!”! Diablo 3-mal a kezdeti fellágolások után már nem játszanak annyian. Sokan még mindig a Diablo 2-vel tolják, és inkább önmaguk fejlesztenek rá valami patchet, minthogy az újabbal tolják. Igazából próbálkozni lehet, de ők legalább nem valami 20 éve elavult játékkal próbálkoznak. A Travian, Ikariam dettó ugyanez, 1-2 funkciót kivéve. Ezek a játékok 15-20 éve menőnek számítottak, ma már nem nagyon… de igazából mindig lesz 1-2 hülye, aki rákap, szóval hajrá tényleg. 🙂 Egyébként meg ja… tényleg rohadt drága az animálás…

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.