Timera Challenge #24 – Nikolausz

Egy nyári karácsony rövid története.

Adós vagyok még a Timera Challenge legutóbbi felvonásának beszámolójával, aminek oka hamarosan egyértelmű lesz. Lássuk, mi történt a Remetebarlang júliusi Új nemzedék versenyén, ahol arra igyekeztem fényt deríteni, mire képes Nikolausz a nagy nyári melegben.

Hagyományos környezetben eléggé elhanyagolt narancs lapról van szó, engem azonban inkább megihletett, úgy éreztem ugyanis: nincs is ennél jobb alkalom arra, hogy ismét elővegyem a kihívás eddigi legnagyobb meglepetését hozó deckjét, a “Big Spell” paklit. A hordaparancsnok effektje, vagyis a harmadik körös “karácsony” tökéletesen illeszkedett a koncepcióba, hiszen ha túléljük az első két kört, akkor olyan lendületet kapunk, amivel elsöpörhetjük az ellenfelet a gigantikus impact potenciállal bíró kártyákkal. Igyekeztem ennek megfelelően counterelhetetlen vagy reakciódrágítással rendelkező lapokat használni – főként varázslatokra támaszkodva, amik még nagyobb fejtörést tudnak okozni a népszerű counterek számára.

követő: Nikolausz

2 A mágia létsíkja
3 Felzárkózás
3 B. Jagumir
3 T. Vlagyimir
3 Vlagyimir ítélete
3 Hol van az istened?
3 A Dungeon tükre
3 Mindent a hatalomért
3 Zytan, az istencsászárnő
3 Tetranomália
3 Az idő hercege
3 Kisebb kívánság
3 Zu’lit kísérlete
3 Halászat
3 Ewgbert tornya
3 Aktív manatermelés
3 Gyilkos mókus

50 lap

Elméletben jól nézett ki a dolog – nézzük, mit hozott a gyakorlat…


1. forduló | Hegedüs Márk – Válogatás

Márk egy elég agresszív változatát játszotta a decknek, ami nyilván nem ízlett, hiszen nem árt, ha viszonylag kényelmesen megérem a harmadik kört. Ehhez képest az első meccsen elég hamar jöttek a nagy dögök, és bár a karácsonyig eljutottam, egy frissen leröppenő Varázsrépával nem tudtam mit kezdeni, ami pont eleget ütött. A folytatásban kicsit több terem volt, itt sikerült is megpörgetnem a dolgokat a középjátékban, a harmadik meccset viszont már nem volt időnk végigjátszani. [1,5:1,5]

2. forduló | Szujó Botond – Terrgath

Ez egy elég rémálomszerű forduló volt. Az első meccsen én kezdtem, a második körben próbálkoztam egy Felzárkózással, ami kapott egy Földanya erejét. Ez még nem lett volna nagy gond, hiszen ezután újból passzolt, a karácsony után azonban – mivel más indulásom nem volt – megnyomtam egy full kezes Zytant, amire sajnos befigyelt a rettegett Leira, úgyhogy ez a meccs ennyi is volt. A másodikban két Zu’lit kísérlete is volt nálam, amivel sikerült besütni két-három dobatását. A legeslegfontosabb szituációban azonban itt is sikerült kidobatni négy lapból az éppen kikeresett Tetranomáliámat, ami miatt eléggé beragadtam, szép lassan pedig be lettem darálva. Ezután le is járt az idő. [2,5:0,5]

3. forduló | Poroszkai László – Válogatás + Őrült Enkala, az animátor

Újabb Válogatás, csak éppen egy még drasztikusabb változat. Laci szerencsére némi counterrel is játszott, így történhetett meg, hogy az első meccsen két Földanya erejét kaptam, így itt is sokat ért a világ összes counterdrágítása (meg a kezemben lévő Zu’lit kísérleték)… A Tetranomália drágíthatatlanságának hála így is sikerült visszajönnöm a meccsbe, egy tripla Mithril gólemes körrel azonban nem nagyon tudtam mit kezdeni. A második meccsen én kezdtem, a harmadik körben megnyomtam vagy háromszor egy Kisebb kívánságot, úgyhogy ez elég sima volt innentől, a harmadikat azonban sajnos itt sem sikerült befejezni. [1,5:1,5]


A versenyből itt hátra volt még három forduló, de a tét nélküliség és az említett földanyás szituk minden kedvemet elvették, úgyhogy inkább a drop mellett döntöttem. Bocsi srácok, ez van, néha jobb megfutamodni.

Folytatás most szerdán az Ex egylapos versenyén.

Csető Zsolt

Az alábbi táblázatban nyomon követhetitek mind az eredményeket, mind azt, hogy melyik narancs lapok kerültek eddig sorra, és melyek találhatóak meg még a poolban. A kezdeti 125-ös lista kiválasztási szempontjairól itt olvashattok.

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .