PRE Dév bácsi vlog #12 – JÁTÉK!

Holnap új vlogrész, de előtte egy kis játék!

Bizonyára olvashattátok a facebookon néhány héttel ezelőtt, hogy sikerült szert tenni pár régi kincsre, többek között egy I. Alapkiadás kiegészítőre is. Én amúgy ezt akkor tudtam meg, hogy nem csak az alappakli került forgalomba, hanem kiegészítő csomag is (hasonlóan a Végzetúr alappaklihoz és kiegészítőhöz), ez 260 forintba került és 14 kártyalapot tartalmazott, melyből mindössze egy volt ritka. Bár igazi kincs, mégis úgy gondoltam, hogy önző dolog lenne ezt az élményt nem megosztani veletek, úgyhogy felvettem egy unboxing videót, melyben tulajdonképpen ezt a csomag kártyát bontottam ki és beszéltem a lapokról, az egész hangulatáról és néhány szempontból összehasonlítottam a legújabb kiegészítőkkel.

J Á T É K

A feladatotok ezen a héten nem más, mint megpróbálnotok megtippelni azt, hogy melyik ritka lapot bontottam ki a csomagból. A szabályok: minden játékos csupán egy tippet adhat le, ha két játékos ugyanarra tippel és eltalálja, akkor közülük sorsolással döntöm el, hogy ki lesz a győztes. A nyeremény ezen a héten nem más, mint ez a csomag, ahogy írtam igazi relikvia. A határidő most viszonylag rövid, holnap, azaz hétfő este 18:00 óráig adhatjátok le a tippjeiteket. Tehát nincs más hátra, mint előre, tippelésre fel, és figyeljétek holnap a Dév bácsi vlogot!

Dév bácsi

ps: ha senki nem találja el azt, hogy mit bontottam a boostert akkor is kisorsolom, minden tippelő belekerül akkor a kalapba.

48 thoughts on “PRE Dév bácsi vlog #12 – JÁTÉK!

  1. Good luck, a lapkereső szerint 150-féle ritka jelent meg az 1. alappaklihoz… azért a tippem egy Szürkeállomány aktivizálása, reméljük a legjobbakat!😀

  2. A géniusz Hörcher László művész úrtól: Raia temploma.
    Ez az illusztráció nyomába se ér a mostaninak😀

  3. Bocsesz ,de néhányan írtak a második illetve harmadik kiadásban megjelent lapokat,amik nem lehetnek első kiadásos boosterben……

ÉN IS HOZZÁSZÓLOK!

